CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 17, 2010

adakah saya seorang yg cepat berputus asa?

jika mereka yg mendengar atau melihatnya, memang akan terus beranggapan gua adalah seorang yg cepat give up. tapi gua buat ni ada sebab-sebab gua yg tertentu. gua tak tau la sama ada apa yg gua buat ni orang pandang betul ke tidak tapi gua rasa ni je jalan yg gua ada sekarang. ya. satu-satunya jalan yg gua ada. and gua rasa benda ni betul bagi gua.


sekarang, gua hanya tunggu keputusan dari mereka yg gua paling hormati dalam hidup. family gua. gua tengah tunggu apa diorang cakap je. bila gua dah dapat lampu hijau, gua terus jalan. jalan pergi. tak toleh belakang lagi dah,sebab gua pun malu dan segan kat semua orang. yela,semua cakap gua ni cepat putus asa, sape yg tak segan beb.

ya, gua akan balik malaysia, FOR GOOD. balik dan tidak akan kembali ke sini.

0 comments: